Det gick bättre idag!


Idag tror jag visst att värmen som var i Gbg igår har kommit till Sthlm.
Startade klockan 08.00 imorse, tidigt!, men jag det är jag tacksam för nu. När vi traskade ner mot 18 green blåste det galet mycket, vilket har gjort det svårt att spela bra nu på eftermiddagen. Mycket motvind i början på rundan!
Jag gick 3 slag bättre idag och ligger på +11 totalt, som det ser ut nu får jag spela imorrn. Det är 30 proffs och de amatörer som är bättre som går vidare, och lika resultat såklart (jag har proffs status).

Än är det inte klar, vi får se om en stund hur det har gått.
Idag hade jag vit piké och kjol, tyvärr ingen kamera.

Have fun at Bruce!

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

2008-07-04 @ 18:13:12
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/
Postat av: majsan

lycka till!

2008-07-04 @ 20:11:40
URL: http://justafuckingblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0