Ny jacka



Vaknade halv 7 imorse och kunde inte somna om, gahh! Supertrött nu!
Satte på heroes och lyckades somna om en stund, innan det var dags att stiga upp klockan 9 för att åka till world of golf och ha golfträning med Gabbi. Det gick bra och hon var nöjd med min sving, började jobba lite med att få upp hastigheten, fick låna en grej som säger tick, tick tack och som ska få upp lite speed i svingen.

Tog mig en sväng till Stadium XXL, rea och jag fick tag i denna fina jacka. Hade kostat 4000 kr från början och med personalrabatt betalade jag 1600kr, mycket pengar men fin jacka,

Var förbi på siba och kollade digitalkamera men usch det är svårt med alla finesser.
Har hängt upp tvätten och ligger nu i sängen, ska försöka sova lite innan vi får gäster, Eve står för maten idag.
Vi blir 7 pers till middag och sen blir det match, funderar på att spela på nätet, 100 kr på att Spanien vinner med 2-0!

Kommentarer
Postat av: a n n a

ja spanien hejjar jag på, lite partisk med tanke på höste, det är ju bra om de är glada därnere:)

2008-06-29 @ 18:56:13
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Tilda

Viva Espana! Olé :)



Hoppas för din skull att de vinner med 2-0, om du nu satsade till slut.

2008-06-29 @ 21:54:43
URL: http://kinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0