En dag som caddie



Idag gjorde jag debut som tourcaddie...var kanske inte så seriöst som det låter. PGA (proffessional golfers association) väst hade en tävling för medlemmar, dvs tränare och proffs. Det krävs lite resultat för att komma med där vilket jag inte har än så jag fick nöja mig med att vara caddie. Det var riktigt kul, fick se spelet ur en annan synvinkel.

Var i skolan 08.45 idag och fick en hel del gjort idag på förmiddagen, riktigt nöjd. Tentan kommer allt närmare, lördag 09-14, då är det dags, "handel & transporträtt". Imorrn blir det plugg hela dagen, funderar på om jag ska jobba på stadium ngn dag kanske, hmmm kan inte bestämma mig om jag ska plugga alla dagar elle ej.

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jobba en av dagarna på Stadium, det blir en "ofrivillig" men nödvändig pluggpaus, bra break för hjärnan - den behöver tvingas till att vila (från plugg). Hör av dig om du vill fika/luncha/promenera/baka bröd i veckan, är fett ledig.



Lycka till med pluggandet!

2008-08-11 @ 22:03:29
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Pappa

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN! (12/8)



Pappa

2008-08-12 @ 09:25:56
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman !

Nu har jag hittat din blogg igen. har skrivit mail.

vi har nog haft samma yrsel och "hängighet"

roligt att läsa vad du gör.

Kram mamma

2008-08-12 @ 09:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0