Ensam i Gbg



Strålande sol idag också!
Undrar om det var sista dagen?! Vaknade 08.15 och smög ner till puttinggreen och puttade och chippade en stund, skönt att bara få hålla i klubborna. Sen var mamma och jag och handlade, innan det var dags för stranden ; )

Har precis ätit middag med mamma, Stig och moster. Imorrn ska jag ner till gbg, har längtat ner nu i några dagar. Eve flyttade ut idag och ihop med John, dom kommer säker få det toppenbra men jag kommer att sakna henne galet mycket!
Så nu bor jag ensam i en månad innan Rebecca flyttar in den 1:e september.

Vad händer i helgen?

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Ok, mys! Då får man besöka det det stället snart då =))



Ikväll, no plans...än =) Själv då??



Kram

www.alexandrastyle.blogg.se

2008-08-02 @ 16:52:39
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej! Jättekul att du är här igen :) GBG har saknat dig.. ses senare



kramkram

2008-08-02 @ 18:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0