Fullt upp




Foto: Top Model

Sorry, jag har haft fullt upp.
Körde hem från Sthlm i måndags och i tisdags var det golfträning hela dagen. Jobbar ons-sön denna veckan, vår golfrea började igår så jag hade fullt upp, en riktigt rolig dag på jobbet. Gillar att ha och göra!

Sitter och päser framför tv:n, börjar 10. Åkte och tränade golf direkt efter jobbet igår så det känns i kroppen att jag höll på hela dagen igår. Har fastnat för Top Model som går varje morgon på 3:an mellan 9-10.

Idag åker min fina klasskompis Anna till Valencia, hoppas du får det underbart!

Får se vad kvällen kommer att innebära, det var prat om fest med tjejerna från Ljungskile, det var ett tag sedan jag såg dom nu! Vad gör ni i helgen?


Kommentarer
Postat av: Ida

HEJ!!!



Nu har jag äntligen hittat hit! Så har en del att läsa antar jag... bäst att sätta igång! Hoppas allt är bra med dig iallafall!!



Kram Ida

2008-08-29 @ 14:35:30
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0