OS



Shit det händer grejer i OS. Phelps (bilden) har tagit sina 8 guld, Bragd! Kallur är vidare, Holm är vidare, Bolt har tagit guld på 100m- nytt världsrekord på 9,69- Shit! Jag älskar sport, tv när det är som bäst!

Har varit ute och lirat 18 hål med mamma och Stig, ingen score att skryta med, -2 första 9 iaf. Svingen kändes bra, igår spelade jag 9 hål på kvällen, det var 4 veckor sedan sista. Känns bra att vara tillbaka på banan, handleden känns lite stel men det funkar,  har tigerbalsam på nu. Ska nog ner och träna lite en stund.

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Berglind

Tjena Babe! Det känns för jävla skönt att inte behöva gå till jobbet imorn :D Har vart på malmö festivalen över helgen och e nu hemma hos hanna, ska sova här inatt o gå på satc imorn! Najs!

2008-08-17 @ 22:42:50
Postat av: Tilda

Åh, tack för uppdateringen! Haha, letade här på nätet efter en OS-dagssammanfattning i stil med din (för att uppdatera mig själv, jag som varken gillar att kolla tv eller bryr mig om os - men ändå vill veta vad som händer) å så har du fixat den. Tack :D

2008-08-18 @ 09:02:06
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: a n n a

tja...nu gick det ju åt skogen för både kallur o holm, men phelps han kan han!;)

synd att du inte kan på fre, men lycka till!

2008-08-19 @ 18:57:30
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0