Redan i säng



Klockan är 21.30 och jag ligger redan redo i säng för John Blund.
Är dödstrött, har jobbat på Stadium från 10-19 idag, och ska upp vid 7 imorrn för jag har ju fått tid hos en ortoped.
Tilda kom förbi och sa hej förut på jobbet, det var roligt har inte sett henne på ett tag.

Tanken var jag att jag skulle ha gått till Hamngatans säsongsavslutning ikväll men jag känner att jag behöver sova ordentligt för att orka med finslipet inför tentan på lördag.

Var snack om Australien och tältning på jobbet idag. Usch jag fick klaustrofobi när jag gjorde Fraiser Island (världens största sandö) men jag har fina minnen från den ön också. Här är en bild på mig och Yvonne, saknar dig om du läser detta!

Kommentarer
Postat av: Louice

ååååååååååh, ni står uppe på Indians Head =) Var där 2003 en morgon kl 4 och såg solen gå upp. Det bästa! Fin blogg förresten!

2008-08-15 @ 19:55:20
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0