TENTA IMORRN, afropower idag!



Är hemma och äter lite lunch.
Sitter i skolan och försöker få in det sista innan tentan imorrn!
Var hos doktorn förut med handleden, han hittade inget, SKÖNT! antagligen är det en överansträngning, så nu ska det tränas både golf och muskler i handleden!

Tog en kaffé med Hanna förut i solen, shit det är ganska varmt idag. Att vädret kan svänga så!
Berglinds sista dag på jobbet idag, hur känns det?

Tänkte att jag ska röra lite på mig idag, har varit ganska trött några dagar så jag tror jag behöver tillföra kroppen lite energi genom afro power, vill ju vara pigg imorrn!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: camilla

Skönt att det inte verkade vara ngt allvarligt med handleden iallafall!



STORT lycka till på tentan imorgon!

2008-08-15 @ 19:50:12
URL: http://frokengredelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0