Torsdag



Still in bed!
Har precis sett färdigt en film "stomp the yard", killar som stompar/steppar och såklart en kärlekshistoria.

Har känt mig lite hängig så jag försökte sova ut idag, sov till 9 så jag hoppas att jag inte ska somna över böckerna sen. Har ringt och fått en tid på Ortopedhuset nästa fredag, någon ska kolla på handleden. Nu när jag sitter i skolan känner jag av det ännu mer och att den blir överansträngd.

Var på Flatön igår hos min moster. Hennes son och hans familj var där, det åts middag och badades.
Dags att hoppa in i duschen och gå till skolan, vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till på måndag! :) är du hemma? pöss

2008-08-07 @ 10:43:26
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Mamma

Godmorgon !

Försöker att skriva till Jossan och ser att du precis har skrivit dit.

Känner mig precis som du lite hängig, Stig åkte till

s-Sund för att handla. Och jag har gjort några nya

knäckflarnskorgar.

ska spela i S-sund vid tre-tiden.

Bra att du går med din handled.

Kram Mamma

2008-08-07 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0