Grattis Kevin...eller?



Då var det klart, Kevin vann. Och vad händer nu?
Idol är ett konstigt "fenomen", vi kollar, vi pratar, vi skriver- om det. Men nu när finalen är föbi så glömmer vi och det gäller även deltagarna. Varför är det då så viktigt att vinna? Många säger ju att 2:an ofta är den som får störst framgång?!

En knepig dag idag, blandade känslor har förtrollat min dag.
Spenderade kvällen hos min förra kombo, Evelina. Julbord och vänner ...samt "På Spåret" och lite sång från Kevin och Alice. Jag råkade svara rätt på en fråga på "på spåret" på 10 p utan att svara på rätt grej. Kände mig smart i 10 s innan jag insåg att jag hade tur...men tur är roligt, tur mår man lite extra bra utav.

Nu blir det sängen, ska läsa lite först. Läser "Påven Johanna", förtrollande bra.
Blir till att stå i en magnifik Stadiumkassa imorrn och trolla fram leenden på glada kunder....sov gott

Kommentarer
Postat av: Dena

haha tyvärr, båda två har någon annan ;P men visst e dt synd!=(

2008-12-13 @ 00:46:37
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas tentan kommer gå bra! Jag hoppas jag fixar min, att jag blir godkänd!! Ska bli väldigt skönt att se dig oxå! saknar dig jööö.pöss

2008-12-14 @ 11:12:16
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Okej"

2008-12-14 @ 11:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0