Jul, har vi förstått det?!


I got it!
Idag fick jag inbjudan till Spotify av min vän, Marko- tack!
Fantastiskt bra musikprogram på nätet och Lagligt.

Hoppas ni har en fin 4:e advent.
Har hängt på "egg and milk"- american pancakes- fixat färdigt min julklappar...och lite annat.
Det blir tvätt och löpning idag.

Åter igen. Vart är världen på väg- Malmö, hyrsläp som tänds på och polis mot ungdomar- Aten är lugnare men inte bra. 2 döda danska "soldater" Afghanistan, och en finanskris som är skapad av fiktiva pengar (som det stod i DN idag "Arbetsförmedlingen är i högkonjuntur"- kanske det är just där som dom kommer behöva folk nu, ironiskt nog).
Tänd ett ljus och ägna en stund åt någon annan än dig själv, det är ju faktiskt Jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ses vi SNART!pöööss

2008-12-22 @ 07:40:41
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Tilda

Märklig jul iår. Dan före dan före dan och noll känsla. Hoppas du har det fint!



GOD JUL min härliga vän

2008-12-22 @ 09:25:20
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Gurra G

Såg dig inte i skolan idag, God Jul Clarre!



Ps tack för senast

2008-12-22 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0