Tisdag, regn och bokföring..

 
Foto: Jak and Jill

Vad på väg att skriva att " det inte har varit många knop gjorda" idag men det stämmer inte!
Bara det att det känns som om jag inte gör något när jag sitter i skolan och pluggar, inget liv utanför skolans dörrar vill säga. Jo jag vet folket på Chalmers har det så hela tiden men det vill inte jag. Jaja, hoppas på ett G på torsdag, vår kära lärare har iaf skrämt upp oss ordentligt med att 50% kuggar på första försöket.

Surfade runt lite och fann en Jak and Jill, kul inspiration. Älskar tjejen på bilderna ovan, AgynessDeyn, modell med egen stil.

Fick mig ett kärt skratt när jag läste på Josefines blogg förut, tack.

Nej nu ska jag ta och hångla med John Blund,ciao bellos!

Kommentarer
Postat av: elin.e

hon är magi

2008-12-03 @ 06:49:05
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: sambo

shit: Jak and Jill: kolla in längst upp till höger, bilden med de två tjejerna i turkost.



vi får ta och göra göteborg lite med glamoröst du och jag!

2008-12-29 @ 18:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0