Åbo



Framme i Åbo.
Färjan gick bra, även om jag inte sov lika djupt som jag brukar.
Igår när vi kom framme åkte vi och kollade in hotellet men vi var tidiga så rummet var inte färdigt, bor schysst mitt i city på Scandic Plaza. Så vi åkte till golfbanan och åt frukost och spelade in banan. En naturskön bana som är i riktigt bra kondition, dvs skicket på banan är riktigt bra. Spelet kändes bra, mitt problem nu är handleden, den värkte i slutet av rundan och var rejält svullen på kvällen, den ska få vila ordentligt idag tänkte jag.

Idag blir det till att träna lite och kanske lite shopping ; )
Imorrn är det första tävlingsdag!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Fin bild! Det låter soft med Åbo. Jag har aldrig varit i Finland. Var rädd om handleden, men lycka till på tävligen imon. Njut av din talang, du har inga gränser gumman! Glöm aldrig det.



Angående mitt singelskap så kommer jag nog att fortsätta vara det ett tag. Däremot är jag ju inte trångsynt och inskränkt, om jag (mot all möjligt förmodan) skulle stöta på en schysst grabb så är jag ju inte den som är den - jag är ju inte mer än människa. Däremot liderjag fortfarande av sviterna efter att ha blivit bedragen och utan möjlighet till tillit och förtroende finns det inget att bygga ett förhållande på.



Love you babe!

2008-07-10 @ 15:56:37
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan, Vad skulle du skriva, om du hade sveriges största blogg? vad tycker du egentligen om det blondinbella.se skriver i sin blogg.

eller vad tycker du kanske om henne?

diskutera det i min blogg, och ni (er blogg länk) kommer tillsammans med era åsikter hamna på ett inlägg i min blogg. gratis reklam för er, och kul att se vad andra tycker.



http://emelieberglund.blogg.se/2008/july/blondinbella-sveriges-storsta-blogg.html

Här har du din länk till diskutions-sidan!

2008-07-10 @ 16:28:40
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Berglind

Heeelsiiiiiinkiiii

2008-07-10 @ 16:31:51
Postat av: a n n a

usch för onda handleder, du får köpa iprensalva el dyl!

Hoppas spelet går bra, håller tummarna:)

2008-07-11 @ 13:44:31
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0