En dag i sängen..



En seg dag idag,...mesta delen av tiden har spenderats i sängen!
Evelina och John kom hem vid 16 tiden så jag har "äntligen" fått lite tid tillsammans med dom.
Det har blivit ett gäng heroes avsnitt också....

Jätterolig kväll igår! Johan och jag gick till Lilla London (Valands restaurang) och åt tillsammans med Lerjedalens GK:s herrelit, Delsjöns damer och herrar var också där. Sen gick vi till trädgårn där även Ale och Hultas herrelit var. Massa dans och tyvärr massa sprit....men roligt var det!

Imorrn ska jag till Kristin (bild) och kolla in hennes nya andrhandslya i Majorna, kul att ha tid över nu för sina vänner!
Vad har ni gjort i helgen?


Kommentarer
Postat av: a n n a

såg att du lyckades få dit den, ska lägga till dig nu så har jag ännu bättre koll på dig;)



jag börjar bli redigt sliten nu...fem dgr kvar till ledigt (14 avklarade...)!

2008-07-21 @ 09:52:42
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0