En sväng i stan



Så då var jag i Göteborg en sväng.
Kom hem till Ljungskile igår och sov hemma hos mamma och Stig en natt.

Idag har jag spelat 2 genereationer med min mamma i Ljungskile på Lyckorna Golfklubb. Vi slog vart annat  slag och slrapade ihop 40 poäng och kom 2:a! Så vi vann var sin Gortex jacka, det var Gortex som sponsrade (har ju precis köpt en jacka) men det var bara att tacka och ta emot.

Körde till Göteborg nu på eftermiddagen, skönt att sova i min säng 2 nätter!
Nu blir det till att slappa i lägenheten ikväll och kolla på allsång på skansen.
Imorrn ska jag njuta av en golffri, ledig dag och sen förhoppningsvis njuta av lite vin på kvällen med mina fina vänner.

På torsdag drar golfen igång, det är seriespel igen denna veckan!

Kommentarer
Postat av: a n n a

låter som en underbar idé, har försökt få tag på den där linnéa men utan att lyckas, så fint att du fått tag på henne iaf:)

hörs imorn om tid o plats!

2008-07-15 @ 19:19:59
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Tjaa där, long time no see =))

Allt väl?? Kul att du har blogg, då kan man ju ha lite koll =))

Nej Priscilla har dessvärre ingen blogg, men du får kolla in min, där är hon med titt som tätt haha!!



Ha det bäst, kram



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-07-15 @ 19:31:26
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hej Clara!

Grattis till 2:a platsen...första året sen jag va 14 jag och mamma inte ställde upp i '2 Generationer' ...lite sorgligt.

Hoppas det kommer gå bra för er i seriespelet...jag ska hålla tummarna! Åker till Canada på torsdag och sen vidare till USA...blir kul.

Vi hörs på Skype!

puss o kram!

JEnni

2008-07-16 @ 09:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0