Jag njuter!



Äntligen känner jag att jag slappnar av och kan njuta av att inte göra någonting.
Min handled är fortvarande ganska kass, den är stel varje morgon och svullnar upp ibland vilket gör att jag får hålla mig ifrån mina golfklubbor ett tag till. Var nere och puttade både igår och idag för att stilla mitt samvete.

Var inne på Fjordfestivalen en sväng i fredags med Berglind. Shit jag börjar bli gammal, kände mig gammal när jag såg alla 16-17 åringar som sprand in och ut från stället. I Uddevalla går alla till samma ställen i princip.

Har hängt på stranden hela dagarna nu när solen har varit här, underbart!
Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Tjaa...

Jaa, helsingborg är en grymt bra stad!



Jag jobbar på Standard Herrkläder i ua. Jobbat inom det företaget i 3 år, jobbade på Standard Herrkläder på överby köpcentrum(trollhättan) innan u-a, men vi stängde där förra året så nu är jag bara i uddevalla.

Börjar jobba imorn, segt...haft semester i fyra veckor ju haha kramar



www.alexandrastyle.blogg.se

2008-07-27 @ 23:15:20
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/
Postat av: a n n a

nej nej...jag hade bara helgen ledigt och ja då va vi på landet. Men nu är jag tillbaka på jobbet igen, sista 11 dagarna i rad nu och sen så!!

2008-07-28 @ 07:59:33
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååå.. jag vill också vara på kungsparken. Alla somrar som man har spenderat där! Vi var ju alltid där. kommer ihåg nu när du o jag gjorde fika och åkte dit.. mys! pöss

2008-07-28 @ 09:23:06
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0