Käringön igår och beachen idag!



Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, befinne mig i Ljungskile och roar mig med annat.

Kom till Ljungskile och mamma & Stig i tisdags. Igår lyxade mamma och jag till dagen och stack till Käringön. Ellen i mitt damlag jobbar på Petterssons krog ute på K:ön så vi passade på att prova deras fisksoppa till lunch, mumma! Sen somnade vi på en klippa och brände oss lite här och där. På kvällen var vi på Flatön på middag hos min moster.

Idag har jag hängt på stranden med min svägerska och brors döttrar. Fick bland annat en manet i ansiktet när jag låg och flöt, dt ni! Åt dessutom middag hos dom, makrill- MUMS! Har druckit lite öl med Berglind och Lenin på gklubben ikväll, dags att sova strax känner jag! Imorrn blir det stranden, vad gör ni i solen?

Natti natt- bilden är på Käringön!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ser trevligt ut! Kul att ni njuter av det fina vädret och den fina bohuslänska skärgården. Pussar & Kramar

2008-07-25 @ 10:13:27
Postat av: www.alexandrastyle.blogg.se

Tjaaa, så du är i ljungkile nu, nice...ligger du i Kingpark (kungsparken)hihi?? Enda stället jag kan där =)

Vi ska ut med båten idag igen, såå härligt ute ju. Man får ta vara på vädret.

Njae, fjorden var inget att ha så...mer när man var fjortis hahahaha. Var bara o käka med mina föräldrar på Butlers.



Annars då tjejen??



Kramar





www.alexandrastyle.blogg.se

2008-07-25 @ 10:42:37
URL: http://alexandrastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0