Tillbaka på Värmdö



Åkte in till Sthlm i lördags kväll och mötte upp några av dom andra golftjejerna. Sandras kompis hyr en lägenhet på Odenplan där vi hade bestämt förfest. Jättemysigt, mycket tjejsnack och lite golf.
Därefter tog vi taxi in till Stureplan och kollade runt vart vi ville gå, kravet var kändisar och schlager, kan ju säga som såhär, kravet kom inte från mig. Vi slutade iaf på Café Opera, varken schlager eller kändisar men ett gäng hockeyspelare fann vi iaf, inte helt fel. När vi kom ut från stället hade Sanna och Sandra raggat upp en vit lång limo som körde tjejerna hem, själv gick jag med hockeyspelarna och åt nattamat.

Igår åt jag frukost med Cecilia Hammar, barndomskompis från Ljungskile och hennes kille James som jag inte har träffat innan, en väldigt trevlig och rar kille. Sen mötte jag upp hockeygänget vid Slussen och åkte Djurgårdsfärja ut med dom till Vasamuséet, har varit där förut och kan lätt tänka mig att åka dit igen, riktigt sevärdt museum.

Kvällen spenderades på Kungsholmen tillsammans med Magnus min kollega från Azorerna och hans kompis Henrik.
Vi kollade på rysaren i Wimbeldon, finalen mellan Federer och Nadal, 4 timmar och 47 min höll matchen på, otroligt!

Nu blir det en lugn slapp dag i regnet, mysigt!





Kommentarer
Postat av: Evelina

Åååh... Det låter himla skönt att bara ligga i slappa. Jag är på jobbet men det är iaf kort vecka. På tosdag åker jag till Åre. Har bestämt att ta med mig vandringsskorna så man får se sig om lite. Nu önskar jag att jag hade en kamera! Hoppsa du har det fint kära sambo (ett litet tag till iaf!). Puss, puss!

2008-07-07 @ 13:32:08
Postat av: Lise

Både och kanske ;)

2008-07-07 @ 15:17:36
URL: http://slottan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, brutal var den mtchen!! Aaaa!!!

2008-07-07 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0