Här kommer ett inlägg...




Foto: The Selby

Då gör vi ett nytt försök.
Har varit riktigt dålig det sista.

Idag bjuder jag iaf på en bild som finns på en utav mina favoritsidor
www.theselby.com, en fotograf som fotar hemma hos folk. Annars rullar livet på, jag har tenta på lördag i Organisation (en tenta som jag skippade i september pga golf så nu får jag stå mitt kast) sen är tanken att jag ska ha redovisningstenta nästa torsdag. Så på lördag efterrmiddag blir det till att hårdplugga.

Vad har hänt? vi hade personalfest på Staenungsbaden förra helgen, alla Stadiumbutiker i Gbg + Kungsbacka och Uddevalla. Galet roligt! Igår var jag och Rebecca på julklappskväll på Stadium, jag fick med mig ett underställ från Helly Hansen hem, underbart skönt + ett ursnygg skjorta...!

Nu ska jag välkomna John Blund.
Mår ni bra mina vänner?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntlingen ett inlägg ;) jag har väääntat!

2008-11-28 @ 08:42:36
Postat av: Anonym

Det var från mig :) tryckte för fooort! Vill läsa mer om ditt liv i götet. pöss

2008-11-28 @ 08:43:06
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt att följa din blogg vännen!

Puss o kram

Malin

2008-11-28 @ 09:14:57
Postat av: Tine

Där är du ju! kul at "ses" igjen!:)

Du bor fortfarande i Göteborg?

jag är där rätt ofta så vi får passa på at ses nästa gång:) kram

2008-11-28 @ 10:40:06
URL: http://tinesblogg.blogspot.com
Postat av: Tilda

Haha, vad menar du? Viktiga program i stil med..? :)



Stort jättelyckatill på tentan!



Kika förbi Ritz i helgen om du känner för det, lör-sön 12-16 serverar vi en helt makalöst grym brunchbuffé, den har blivit en succé.

2008-11-28 @ 17:55:58
URL: http://kinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0