2 löprundan



Ställde klockan på 9 imorse för jag hade tänkt att bege mig ut på en löprunda, MEN, regnet vräkte ner.
Efter 2 timmars väntan hade det fortfarande inte slutat...då kunde jag inte hålla mig så jag begav mig ut ändå. När jag väl var uppe i Slottskogen så hade det slutat regna! Känner mig nöjd med mig själv, ska strax ner på stan och fika med Linnéa. Tänkte ta mig till world of golf och träna golf i em, fast jag borde plugga....

Fredagen blev inte så lugn som jag hade tänkt.
Hamnade på Lounge med Gabbi och resten av tjejerna som jobbar på world of golf....en kul natt men dessto sämre för mitt fokus på golf och träning...jaja.

Ha en fin dag i solen, för nu är solen nämligen är i gbg....!

Delar med mig av en bild från Azorerna, ibland känner jag mig som på bilden. Många bollar i luften och lite svårt att hålla i alla.

Kommentarer
Postat av: Tilda

How unfair! Här vräker regnet oavbrutet ner och det blåser som tusan. Ogästvänligt á la Göteborg.



Jag måste baka imorgonkväll när jag kommer hem. Synd att jag bara har en liten ugn (lite mindre än vanliga), annars kunde vi gjort storbak tillsammans.. :)

2008-10-05 @ 13:20:15
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det är det som är det charmiga med dig:) har du panik för att fylla 24? hehe..

2008-10-05 @ 18:00:08
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag menar att du blir ett år äldre .. ;) hehe. jag har åldersnoojja! pöss

2008-10-06 @ 11:48:48
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Q

Klara... HUR har du parkerat?

2008-10-12 @ 17:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0