En härlig helg...


Bild: Carolina & Alvaro

Denna helgen var precis vad jag behövde;

Fredag: Maria var försenad 3 timmar, så jag fick klar en skoluppgift +städat lite, sen strosade jag runt på stan och mådde allmänt bra. När Maria väl kom gick vi hem i ett underbart höstväder och köpte med oss räkor och vitt bröd. På kvällen kom Carolina och Alvaro över, ett par vi känner sen tiden på Azorerna. Vi lagade pizza och drack lite vin, sen stupade jag & Maria på soffan av trötthet, kollade lite på "the Weddin crasher" innan vi gick och la oss.

Lördag: började på Saron kyrkans loppis, fyndade en tvättkorg och vinöppnare ( Rebecca, den vi har är ingen höjdare!) sen mötte vi upp Linnéa i min klass och strosade runt i Haga samt Linné, gjorde några fynd jag är riktigt möjd med.
På kvällen var vi ute och åt med ett gäng golfkillar och efter det slöt det upp lite fler golfkillar, hamnade på Peacock, lyckat.

Söndag: En mysig frukost, sen gick vi i affärer ner mot tåget. Efter att jag hade lämnat Maria gick jag hem till Linnéa och drack kaffe och pratade kärlek, det behövs ibland. Något som också behövs ibland är tvätta- äntligen fick jag tvättat igår! Sprang en rundan också (var riktigt pigg ibenen, kanske är bättre för mig att springa på kvällen...) Avslutade kvällen med tända ljus och Heroes.

Sitter och ska plugga lite innan Karin, i min klass, kommer hit med frukost och så ska vi plugga...
Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, "om jag kom ut"? Vad menar du? Att jag bara sitter inne och alltid bangar ur alla sociala events?



Fängelsebesöktet var jättegivande och bion var kanon, du borde se den!



Det låter som att du haft en grym helg, skönt!

2008-10-20 @ 09:49:10
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Tilda

Gullig du är!

2008-10-20 @ 11:41:52
URL: http://kinell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0