Halsfluss!


Bild: Hittade en rolig bild på Pencillinets sammansättning

Jag har Halsfluss!
Vaknade igår natt och kände,  jagha nu har jag halsfluss igen. Mamma och Ida var här mån-tis så jag försökte att inte tänka på det och försöka tro att det skulle gå över. Det blev värre igår kväll så jag gick till AxessAktuen som ligger runt hörnet och fick komma in ganska snabbt. Fick pencillin och gick och la mig.

Det var super mysigt med mamma och Ida här, shopping och strosande. Vi var på Anders Skölds konstutställning också i Linné. Om du inte har varit där så håller den på till torsdag på olivedalsgatan, kan rekommenderas.

Nu ska jag roa mig med Top Model innan jag ska sätta näsan i böckerna och studera marknadsföring!
Ha en fin och frisk dag...imorrn kommer REBECCA!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Berglind

Usch da stackarn! Krya pa dig! Jag har dragit runt pa en hosta ett par dagar nu, det ar val sanna tider skulle jag tro :) Kram kram fran Nice!

2008-10-29 @ 17:47:07
Postat av: idaida

uss.. halsfluss är inge vidare!!!



Hoppas allt är bra annars!!! Kramar

2008-10-31 @ 21:34:10
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kärleksmyyys??? tell meeee..

2008-11-01 @ 09:47:36
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0