Höst



Nu är hösten här. Kände det ikväll när jag var ute och gick i slottskogen, det blev mörkt redan vid 19 ikväll!
Har haft en bra dag idag. Sov ut, gick upp först vid halv 10. Hade lektion med Gabbi (min tränare) vid 11 och sen hade vi ett möte där vi kom överens att jag behöver bli mer strukturerad. Så idag har jag fixat lite bla. fått iväg kvitton till Orust Gk och kommit igång med att starta en enskild firma, behöver det för golfen (prispengar och sponsorer).

Kollade in Idol ikväll men jag orkar aldrig vänta och se vem som åker ut... Kevin och Lars var favoriter hos mig ikväll, vem gillade ni?

Nej nu ska jag lägga mig i sängen med Elle interiör. Imorrn ska jag va på Valhalla badet halv 9, ska faktiskt simma. Har tänkt på det att bra tag och nu ska det bli av, sen är planen Stadium och kolla på löparskor.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0