I Linköping



Här inne sitter jag just nu. Äntligen internet.

Jag har haft dålig tillgång till internet så jag har inte kunna ge er ngn uppdatering. Mamma och jag åkte till Norrköping i Onsdags där vi har haft fullt upp med min tävling. Tävlingen har gått bra, trots ganska kassa väderleksförhållanden, vi hade ett regnavbrott på 5 timmar i lördags. Men jag klarade iaf cuten (dom drar en gräns efter 2 rundor och så får bara 33 st fortsätta). Slutade på en 23:e plats, hade +5 +5 och +4, för er som förstår lite golf ; )

Nu är jag i Linköping, åkte direkt hit igår. Ska spela tävling här på torsdag så jag kände att det bara blir stressigt att åka hem imellan. Får plugga lite på distans istället. Bor hos Magnus, min vän från Azorerna i höstas. Jobbade med honom där. Vi, Magnus & Carro (hans tjej) och jag kollade film och åt take away igår innan vi stupade i säng i hans underbara tvåa.

Har hängt i soffan hela förmiddagen idag, var helt slut efter helgen. Imorrn blir det till att spela in banan, Landeryds GK.

Hur har er helgh varit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag pluggar, spanska! hur kul som helst! Hur går allt för dig? saknar dig.pöss

2008-09-08 @ 16:47:31
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: a n n a

hallåru! håller du ställningarna i klassen? hoppas det går bra med kursen=) jag ska snart svida om till finkläder och ge mig ut o festa igen=)

Besos

2008-09-13 @ 19:49:15
URL: http://annaoting.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig claiiire:) va gör du? mår du? pöss

2008-09-15 @ 19:07:14
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0