Mölle, så vackert!



Usch jag skäms, dålig uppdatering.
Nu kommer iaf några rader.

Ja vad har hänt sedan sist?
Var på personlafest förra helgen med Stadium. Vi var på Älvsborgs fästning och hade "fångarna på fortet". Kvällen avslutades på "Uppåt framåt", lyckad kväll! Vi var riktigt många som var med ca 30 pers.

I Måndags åkte jag till Mölle. Har varit där mån-fre och spelat tävling, slutade 17, känner mig nöjd med det. Önskar bara att jag kunde ha spelat lite bättre så jag hade kommit med i finalen som går denna veckan som kommer, är 6:e reserv.
Är hemma i Ljungskile nu, jobbade på stadium igår så jag är död efter en händelsefull vecka, har lirat golf idag.

Hur har ni det?
Imorrn ska jag till Lindies far på massage, Äntligen! Ryggen känns lite sliten nu efter all golf.

Kommentarer
Postat av: lisa

clara.. du sliter ju nästan ut dig! tur att du älskar golfen. imorgon börjar det stora tentapluggetm vad sägs om det.. suck! tentafest ons, i hope you´ll be there

2008-09-28 @ 18:32:21
Postat av: Tilda

Jag har "följt" dig på golf.se. Såg att du kom på 17:e plats ;) Bra jobbat! Hur mår du?



Tusen tack för inbjudan till din födelsedagsfest - jag kommer MER än gärna! Ses snart?

2008-09-28 @ 21:19:44
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: Tilda

Hoppas massagen hjälper. Går du till en sjukgymnast?



Ditt liv börjar mer och mer se ut som mitt gjorde innan.. själv har jag ju trappat ner nästan helt på jobbbiten. Skönt.



Hör av dig när du har tid, helt enkelt! Jag är ju i Vasa/Haga/Linné varenda dag. Sköt om dig!

2008-09-29 @ 06:35:57
URL: http://kinell.blogg.se/
Postat av: ida

det var värst vad du står i!!! Glöm inte ta det lite lugnt ibalnd!



Jaså är hennes pappa massör..Hade jag ingen aning om!



Jo landet är allt ganska bra det med.. Trivs men ändå saknar jag stan.. Kanske får bli bättre att åka till gbg helt enkelt.. Tar ju faktiskt bara 45 min med bil härifrån.. =)



2008-09-29 @ 06:50:59
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0