Ska testa Forza


Foto: The Selby

Söndag idag.
Har kollat runt lite på bilder från Elle-galan, jag är facinerad över att många lever genom andra människor. Känslan att sitta och kolla in folk som var på Elle-galan och önska att man var där istället för att se till så att man får gå själv, hängde ni med? (jag kan räknar mig nog lite till en av dom som lever genom andra, eller jag är nog sådan för jag gillar ju att kolla in bilderna...) Nog om det.

Ska iväg oxh träna forza snart, ska bli spännande. Kampsport med stav....sen blir det pool och bastu.
Igår fyllde min vän Lena 25, vi var ute och åt...men stupade fort i säng igår, död efter fredagens bravad, tenta + tentafest. Jag säger såhär- dags att plugga mer nu Ms Alvén, jag har blivit slapp. Skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0